Featured Posts


emak..ibu...ummi...mama...mummy

kasih ayah sepanjang masa
kasih ibu bw ke syurga...




Ibu kau ratu hatiku
Ibu kau ratu sanubari
Ibu sumber Inspirasiku
Ibu luahan cinta dan sayangku
Ibu kau tautanku
Ibu segala2nya untukku






kasihmu hingga akhir hayatku
hanya mampu ku luahkan



Maaf Ibu,
Kadang2 kulupa memikirkanmu
Kerana sering memikirkan diriku
Kadang2 aku tidak membantumu
Kerana sering bergelut dengan kesibukkanku
Kadang2 aku pergi meninggalkan rumah dan ibu
Kerana sering pergi dengan teman-temanku
Kadang aku jarang bicara denganmu
Kerana sering berhadapan dengan laptop dan tv

Tapi kini, ku sedar... Ibu
Di hati dan fikiranku hanya kau Ibu
Betapa ku memerlukan bantuan Ibu
Betapa aku selalu ingin menemani mu walau ke manapun ibu
Betapa aku pun ingin selalu mencurah rasa hati padamu mengenai masalahku
Betapa aku perlukan perhatian dan sayang Ibu di saat sakitku
Betapa aku pun inginkan bahumu di saat tangisku

Maafkan aku Ibu
Aku manusia yang tak sempurna, yang selalu punya dosa dan membuatmu terbeban olehku
Hingga kadang2 Ibu menangis dan Jarang tersenyum kerana terluka
Tapi….
Aku yakin akan satu Hal
Doa Ibu, boleh merubah dan menjadikan aku seorang yg berjaya dan berguna untuk ibu atau siapa pun
Dan yang terpenting
Aku selalu sayang Ibu
SELALU…..


dari diriku...


istimewa buat ibuku satiah binti maidin...
dan semua emak, ibu, ummi, mama, mummy,
walau apapn panggilan buatmu
kasihmu membawa ke syurga
insyaALLAH...

0 comments:

Pena Sahabat

Others Blog

Blog Tutorial

Red Flower

  © Blogger template Brownium by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP